Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση: μια ποσοτική προσέγγιση για την Ελλάδα/
Corporate Author: | Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων |
---|---|
Other Authors: | Σαμαράς, Αθανάσιος Ν. |
Format: | Book |
Published: |
Αθήνα:
Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (I.O.M.),
c2003
|
Series: | Τετράδια Επικοινωνίας
4 |
Subjects: |
Similar Items
-
Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα 1993-2007/
by: Σαμαράς, Αθανάσιος Ν.
Published: (2008) -
Πολιτική διαφήμιση και συμπεριφορά: ενεργοποίηση, ενημέρωση ή χειραγώγηση του πολίτη;: οι νέοι ψηφοφόροι και ο επαναπροσδιορισμός της τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης/
by: Βενετή, Αναστασία
Published: (2009) -
Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση : μία ποσοτική προσέγγιση για την Ελλάδα /
by: Σαμαράς, Αθανάσιος Ν.
Published: (2003) -
Η τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση : θεωρητική ανάλυση και πρακτικές εφαρμογές στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 1996 και του 2000 /
by: Γεωργίου, Βασιλική -
Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση : μια ποσοτική προσέγγιση για την Ελλάδα /
by: Σαμαράς, Αθανάσιος Ν.
Published: (2003)