Η τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση : θεωρητική ανάλυση και πρακτικές εφαρμογές στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 1996 και του 2000 /

Main Author: Γεωργίου, Βασιλική
Corporate Author: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Other Authors: Χαιρετάκης, Μανώλης, επιβλέπων καθηγητής
Format: Book
Language:Greek
Subjects:
LEADER 01218nam a2200205 a 4500
001 1035674
005 20171111232350.0
008 080618s2007 gr er 000 0 gre d
040 |a GrAtEKP.epikmme  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21  |a 659.193 2 
100 1 |a Γεωργίου, Βασιλική 
245 1 2 |a Η τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση :  |b θεωρητική ανάλυση και πρακτικές εφαρμογές στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 1996 και του 2000 /  |c Βασιλική Γεωργίου ; επιβλέπων καθηγητής Μανώλης Χαιρετάκης 
300 |a 106 σ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 103-106 
650 0 |a Advertising, Political 
650 0 |a Communication in politics 
650 0 |a Television and politics 
700 1 |a Χαιρετάκης, Μανώλης,  |c επιβλέπων καθηγητής 
710 0 |a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  |b Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης 
952 |a GrAtEKP  |b 59ccd9656c5ad134460a2ddd  |c 998a  |d 945l  |e ΜΕΤ 659.193 2 ΓΕΩ  |t 1  |x m  |z Books