Ανάπτυξη του brand management της Πειραϊκής μπύρας και η τμηματοποίηση της αγοράς που ακολουθείται με σκοπό τη μέγιστη εμπορική αποδοτικότητα/
Main Author: | Αναστασοπούλου, Βαρβάρα |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα,
2008
|
Subjects: |
Similar Items
-
Πολιτιστική και κοινωνική αξία της μάρκας: σύμβολα, νοήματα και αφηγήσεις στη διαφήμιση/
by: Κακαβά, Ευαγγελία
Published: (2010) -
Η εικόνα της μάρκας Sony στην Ελλάδα/
by: Συνανίδη, Ελισάβετ Β.
Published: (2008) -
Οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του marketing: εμπειρική έρευνα: οι απόψεις του καταναλωτικού κοινού για την εταιρία Converse/
by: Χόσνι, Ιωσήφ
Published: (2007) -
Brands and branding/
by: Clifton, Rita
Published: (2003) -
Αφηγηματική και συμβολική ταυτότητα της μάρκας : οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις μέσα από τον κοινωνικό και πολιτιστικό ρόλο των μαρκών στην ελληνική πραγματικότητα /
by: Μηλιοπούλου, Γεωργία
Published: (2008)