Ανάπτυξη του brand management της Πειραϊκής μπύρας και η τμηματοποίηση της αγοράς που ακολουθείται με σκοπό τη μέγιστη εμπορική αποδοτικότητα/

Main Author: Αναστασοπούλου, Βαρβάρα
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα, 2008
Subjects:
LEADER 00991nam a2200181 a 4500
001 998819
005 20171111231500.0
008 080626s2008 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-AtPPV  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Αναστασοπούλου, Βαρβάρα 
245 1 0 |a Ανάπτυξη του brand management της Πειραϊκής μπύρας και η τμηματοποίηση της αγοράς που ακολουθείται με σκοπό τη μέγιστη εμπορική αποδοτικότητα/  |c Αναστασοπούλου Βαρβάρα 
260 |a Αθήνα,  |c 2008 
300 |a 66 σ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 65-66 
650 1 0 |a Προϊόντα εμπορικής επωνυμίας  |x Διαχείριση 
650 1 0 |a Προϊόντα εμπορικής επωνυμίας  |z Ελλάδα 
650 1 0 |a Βιομηχανία μπύρας  |z Ελλάδα 
952 |a GR-AtPPV  |b 59cccb0d6c5ad1344609048b  |c 998a  |d 945l  |e ΜΕΤ ΑΝΑ  |t 1  |x m  |z Books