Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού, μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων : η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας /
Main Author: | Παπαγεωργίου, Αθηνά Ν. |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα,
2010
|
Subjects: |
Similar Items
-
Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων /
by: Ανδριώτης, Κωνσταντίνος Β.
Published: (2003) -
Το marketing στον τουρισμό : τουριστικών επιχειρήσεων - κρατικών οργανισμών ; Η φιλοσοφία του τουρισμού /
by: Σιορβανές, Νίκος Α.
Published: (1974) -
Παράλληλα κείμενα ΔΤΕ 61 :τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεων
Published: (2001) -
Το μάρκετινγκ στον τουρισμό: η φιλοσοφία του τουρισμού/
by: Σιορβάνες, Νίκος Α.
Published: (1974) -
Τουριστικό μάρκετινγκ /
by: Ηγουμενάκης, Νικόλαος Γ.
Published: (2004)