Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού, μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων : η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας /

Main Author: Παπαγεωργίου, Αθηνά Ν.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα, 2010
Subjects:
LEADER 00998nam a2200181 a 4500
001 987239
005 20171111231451.0
008 110324s2010 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-AtPPV  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Παπαγεωργίου, Αθηνά Ν. 
245 1 0 |a Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού, μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων :  |b η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας /  |c Αθηνά Ν. Παπαγεωργίου 
260 |a Αθήνα,  |c 2010 
300 |a 460 σ. σε 2 τ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 340-361 (τόμ.2) 
650 1 0 |a Τουρισμός  |z Ελλάδα  |z Μεσσηνία 
650 1 0 |a Τουρισμός  |x Διοίκηση και οργάνωση 
650 1 0 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccc8a66c5ad1344608a23e  |c 998a  |d 945l  |e ΔΙΑ ΠΑΠ  |t 4  |x m  |z Books