Ποιότητα υπηρεσιών και δημόσιο μάρκετινγκ: προς ένα ανθρωποκεντρικό παράδειγμα για τη δημόσια διοίκηση/

Main Author: Τσέκος, Θεόδωρος Ν.
Corporate Authors: Εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα, Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου "Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου"
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα, 2007
Series:Δίκαιο και δημόσιες πολιτικές 7
Subjects:
LEADER 01213nam a2200229 a 4500
001 954872
005 20171111231424.0
008 130415s2007 gr r 000 0 gre d
020 |a 9789601519142 
040 |a GR-AtPPV  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 23η  |a 658.4013 
100 1 |a Τσέκος, Θεόδωρος Ν. 
245 1 0 |a Ποιότητα υπηρεσιών και δημόσιο μάρκετινγκ:   |b προς ένα ανθρωποκεντρικό παράδειγμα για τη δημόσια διοίκηση/  |c Θεόδωρος Ν. Τσέκος 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα,  |c 2007 
300 |a 134 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Δίκαιο και δημόσιες πολιτικές  |v 7 
504 |a Βιβλιογραφία : σ. [125]-134 
650 1 0 |a Διοίκηση μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Διοίκηση ολικής ποιότητας 
710 |a Εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα 
710 0 |a Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου "Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου" 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccc36e6c5ad1344607c7e7  |c 998a  |d 945l  |e 658.4013 ΤΣΕ  |t 1  |x m  |z Books