Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό: μια διεπιστημονική προσέγγιση/
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Θεσσαλονίκη:
Κυριακίδης,
2015.
|
Edition: | 2η έκδ. |
Subjects: |
Table of Contents:
- Εισαγωγή
- Μέρος Πρώτο. Θεωρητικό πλαίσιο: 1. Εννοιολογικές διασαφηνίσεις και οριοθέτηση του αντικειμένου της εργασίας
- 2. Η αναγκαιότητα της χρήσης του λεξικού στη διδακτική πράξη και της ενσωμάτωσης του στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό- Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
- 3. Το λεξικό στην εκπαιδευτική διαδικασία και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό
- 4. Συμπέρασμα- πρόταση
- Μέρος Δεύτερο. Έρευνα
- Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών για τη χρήση του λεξικού στη διδακτική πράξη και τη θέση του στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό: 1. Αφετηρία, στόχοι, υποθέσεις και μεθοδολογία της έρευνας
- 2. Στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων της έρευνας
- 3. Πορίσματα της έρευνας και προτάσεις
- Μέρος Τρίτο. Διδακτική πρόταση
- παρουσίαση μίας διδακτικής πρότασης για τη χρήση του λεξικού στη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος: 1. Βασικές προϋποθέσεις χρήσης του λεξικού
- 2. Βασικοί σκοποί της πρότασης για τη διδασκαλία της χρήσης του λεξικού
- 3. Δραστηριότητες για την επίτευξη των βασικών σκοπών της πρότασης για τη διδασκαλία της χρήσης του λεξικού
- Επίλογος
- Βιβλιογραφία
- Παράρτημα
- Ευρετήριο ονομάτων.