Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό: μια διεπιστημονική προσέγγιση/

Main Author: Χατζηδήμου, Κωνσταντίνος Δ.
Format: Book
Language:English
Published: Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης, 2015.
Edition:2η έκδ.
Subjects:
Table of Contents:
  • Εισαγωγή
  • Μέρος Πρώτο. Θεωρητικό πλαίσιο: 1. Εννοιολογικές διασαφηνίσεις και οριοθέτηση του αντικειμένου της εργασίας
  • 2. Η αναγκαιότητα της χρήσης του λεξικού στη διδακτική πράξη και της ενσωμάτωσης του στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό- Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
  • 3. Το λεξικό στην εκπαιδευτική διαδικασία και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό
  • 4. Συμπέρασμα- πρόταση
  • Μέρος Δεύτερο. Έρευνα
  • Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών για τη χρήση του λεξικού στη διδακτική πράξη και τη θέση του στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό: 1. Αφετηρία, στόχοι, υποθέσεις και μεθοδολογία της έρευνας
  • 2. Στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων της έρευνας
  • 3. Πορίσματα της έρευνας και προτάσεις
  • Μέρος Τρίτο. Διδακτική πρόταση
  • παρουσίαση μίας διδακτικής πρότασης για τη χρήση του λεξικού στη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος: 1. Βασικές προϋποθέσεις χρήσης του λεξικού
  • 2. Βασικοί σκοποί της πρότασης για τη διδασκαλία της χρήσης του λεξικού
  • 3. Δραστηριότητες για την επίτευξη των βασικών σκοπών της πρότασης για τη διδασκαλία της χρήσης του λεξικού
  • Επίλογος
  • Βιβλιογραφία
  • Παράρτημα
  • Ευρετήριο ονομάτων.