|
|
|
|
LEADER |
03091nam a2200229 a 4500 |
001 |
948417 |
005 |
20171111231419.0 |
008 |
160812s2016 gr 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 9789606020377
|
040 |
|
|
|a GR-KaHUA
|b gre
|e AACR2
|
082 |
0 |
4 |
|2 22
|a 371.3
|
100 |
1 |
|
|a Χατζηδήμου, Κωνσταντίνος Δ.
|
245 |
1 |
3 |
|a Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό:
|b μια διεπιστημονική προσέγγιση/
|c Κωνσταντίνος Δ. Χατζηδήμου.
|
250 |
|
|
|a 2η έκδ.
|
260 |
|
|
|a Θεσσαλονίκη:
|b Κυριακίδης,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 399 σ.:
|c 23 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [359]-378) και ευρετήριο.
|
505 |
1 |
0 |
|a Εισαγωγή -- Μέρος Πρώτο. Θεωρητικό πλαίσιο: 1. Εννοιολογικές διασαφηνίσεις και οριοθέτηση του αντικειμένου της εργασίας -- 2. Η αναγκαιότητα της χρήσης του λεξικού στη διδακτική πράξη και της ενσωμάτωσης του στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό- Ανασκόπηση βιβλιογραφίας -- 3. Το λεξικό στην εκπαιδευτική διαδικασία και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό -- 4. Συμπέρασμα- πρόταση -- Μέρος Δεύτερο. Έρευνα -- Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών για τη χρήση του λεξικού στη διδακτική πράξη και τη θέση του στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό: 1. Αφετηρία, στόχοι, υποθέσεις και μεθοδολογία της έρευνας -- 2. Στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων της έρευνας -- 3. Πορίσματα της έρευνας και προτάσεις -- Μέρος Τρίτο. Διδακτική πρόταση -- παρουσίαση μίας διδακτικής πρότασης για τη χρήση του λεξικού στη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος: 1. Βασικές προϋποθέσεις χρήσης του λεξικού -- 2. Βασικοί σκοποί της πρότασης για τη διδασκαλία της χρήσης του λεξικού -- 3. Δραστηριότητες για την επίτευξη των βασικών σκοπών της πρότασης για τη διδασκαλία της χρήσης του λεξικού -- Επίλογος -- Βιβλιογραφία -- Παράρτημα -- Ευρετήριο ονομάτων.
|
650 |
1 |
4 |
|a Greek language, Modern
|x Study and teaching
|x Research.
|
650 |
1 |
4 |
|a Educational planning
|x Research.
|z Greece
|
650 |
1 |
7 |
|a Λεξικογραφία
|x Έρευνα.
|
952 |
|
|
|a GR-KaHUA
|b 59cca8af6c5ad1344603a0a7
|c 998a
|d 945l
|e 371.3ν ΧΑΤ
|t 1
|x m
|z Books
|