Αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες = Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος :
[χ.ό.] ,
2014.
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/45356 |
Internet
http://hdl.handle.net/11615/45356Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας | CD-ROM THESIS 371.904 6 ΜΟΥ | 1 | Προβολή | OPAC |