Αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες = Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings /

Main Author: Μουλακάκη, Στυλιανή.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Αβραμίδης, Ηλίας,
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος : [χ.ό.] , 2014.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/45356

Internet

http://hdl.handle.net/11615/45356
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςCD-ROM THESIS 371.904 6 ΜΟΥ1ΠροβολήOPAC