Αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες = Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings /

Main Author: Μουλακάκη, Στυλιανή.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Αβραμίδης, Ηλίας,
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος : [χ.ό.] , 2014.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/45356
LEADER 02061nam a2200265 a 4500
001 909602
005 20171111231348.0
008 161003s2014 gr f| rb 000 0 gre|c
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 4 |2 23  |a 371.9046 
100 1 |a Μουλακάκη, Στυλιανή. 
245 1 0 |a Αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες =  |b Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings /  |c Μουλακάκη Στυλιανή ; επιβλέπων καθηγητής Αβραμίδης Ηλίδας. 
246 1 |a Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings. 
260 |a Βόλος :  |b [χ.ό.] ,  |c 2014. 
300 |a 1 CD-ROM :  |b διαγρ., πίν. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 90-95). 
650 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση. 
650 4 |a Άτομα με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Κοινωνικές απόψεις. 
650 4 |a Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση. 
650 4 |a Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης  |x Απόψεις. 
700 1 |a Αβραμίδης, Ηλίας, 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.  |u http://hdl.handle.net/11615/45356 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc8a056c5ad13446fec45a  |c 998a  |d 945l  |e CD-ROM THESIS 371.904 6 ΜΟΥ  |t 1  |x m  |z Books