|
|
|
|
LEADER |
02061nam a2200265 a 4500 |
001 |
909602 |
005 |
20171111231348.0 |
008 |
161003s2014 gr f| rb 000 0 gre|c |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
082 |
0 |
4 |
|2 23
|a 371.9046
|
100 |
1 |
|
|a Μουλακάκη, Στυλιανή.
|
245 |
1 |
0 |
|a Αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες =
|b Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings /
|c Μουλακάκη Στυλιανή ; επιβλέπων καθηγητής Αβραμίδης Ηλίδας.
|
246 |
1 |
|
|a Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings.
|
260 |
|
|
|a Βόλος :
|b [χ.ό.] ,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 1 CD-ROM :
|b διαγρ., πίν.
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 90-95).
|
650 |
|
4 |
|a Παιδιά με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση.
|
650 |
|
4 |
|a Άτομα με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαίδευση
|x Κοινωνικές απόψεις.
|
650 |
|
4 |
|a Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης
|x Απόψεις.
|
700 |
1 |
|
|a Αβραμίδης, Ηλίας,
|
710 |
2 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
|u http://hdl.handle.net/11615/45356
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc8a056c5ad13446fec45a
|c 998a
|d 945l
|e CD-ROM THESIS 371.904 6 ΜΟΥ
|t 1
|x m
|z Books
|