Renegotiating secondary scool mathematics : a study of curriculum change and stability /

Main Author: Cooper, Barry, 1950-
Format: Book
Language:English
Published: London: Falmer, c1985
Subjects:
LEADER 00807nam a2200181 a 4500
001 906691
005 20171111231345.0
008 931224s1985 enk r 000 0 eng d
020 |a 1850000131 
040 |a GRE  |b Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας  |e AACR2 
082 0 |a 510.712 
100 1 |a Cooper, Barry,  |d 1950- 
245 1 0 |a Renegotiating secondary scool mathematics :  |b a study of curriculum change and stability /  |c Barry Cooper 
260 |a London:  |b Falmer,  |c c1985 
300 |a 308 p. ;  |c 24 cm. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ *  |z ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ  |x ΙΣΤΟΡΙΑ 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc83ba6c5ad13446fe171c  |c 998a  |d 945l  |e 510.712 COO  |t 1  |x m  |z Books