|
|
|
|
LEADER |
00807nam a2200181 a 4500 |
001 |
906691 |
005 |
20171111231345.0 |
008 |
931224s1985 enk r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 1850000131
|
040 |
|
|
|a GRE
|b Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|a 510.712
|
100 |
1 |
|
|a Cooper, Barry,
|d 1950-
|
245 |
1 |
0 |
|a Renegotiating secondary scool mathematics :
|b a study of curriculum change and stability /
|c Barry Cooper
|
260 |
|
|
|a London:
|b Falmer,
|c c1985
|
300 |
|
|
|a 308 p. ;
|c 24 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ *
|z ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
|x ΙΣΤΟΡΙΑ
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc83ba6c5ad13446fe171c
|c 998a
|d 945l
|e 510.712 COO
|t 1
|x m
|z Books
|