Σύγκριση της επίδρασης δύο προσεγγίσεων διδασκαλίας χορού στην αυτο-αντίληψη μαθητών ΣΤ' τάξης δημοτικού σχολείου/
Main Author: | Μπεληγιάννη, Ελένη |
---|---|
Corporate Authors: | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. |
Other Authors: | Γούδας, Μάριος |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Κομοτηνή:
[χ.ό.],
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/1553 |
Similar Items
-
Η αυτοαντίληψη των μαθητών του δημοτικού σχολείου σε συνάρτηση με το είδος της τάξης(κανονική-συνηθισμένη και ειδική-παράλληλη τάξη)
by: Σοφιανίδου, Ελένη Ι.
Published: (1995) -
Η αυτοαντίληψη των ευφυών μαθητών : προτάσεις για την εκπαίδευσή τους /
by: Αβανίδη, Άννα
Published: (2001) -
Αυτοαντίληψη-αυτοεκτίμηση («έννοια του εαυτού») σχολικές επιδόσεις και προσαρμοστικότητα στο σχολικό περιβάλλον ελλήνων και αλβανών μαθητών της Δ΄,Ε΄και ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου/
by: Βάρφη, Βικτώρια -
Η αυτοαντίληψη των μαθητών του δημοτικού σχολείου για τις ικανότητές τους και η σχέση της με τη νοημοσύνη και την επίδοσή τους/
by: Τσίρος, Χαράλαμπος Τ.
Published: (2007) -
Βοήθημα διδασκαλίας χορού
by: Καλογεράκης, Φραντζέσκος Στ.
Published: (1986)