Σύγκριση της επίδρασης δύο προσεγγίσεων διδασκαλίας χορού στην αυτο-αντίληψη μαθητών ΣΤ' τάξης δημοτικού σχολείου/

Main Author: Μπεληγιάννη, Ελένη
Corporate Authors: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Other Authors: Γούδας, Μάριος
Format: Book
Language:Greek
Published: Κομοτηνή: [χ.ό.], 2006
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/1553
LEADER 01540nam a2200241 a 4500
001 905679
005 20171111231344.0
008 061129s2006 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 792.808 34 
100 1 |a Μπεληγιάννη, Ελένη 
245 1 0 |a Σύγκριση της επίδρασης δύο προσεγγίσεων διδασκαλίας χορού στην αυτο-αντίληψη μαθητών ΣΤ' τάξης δημοτικού σχολείου/  |c της Ελένης Μπεληγιάννη ; επιβλέπων καθηγητής Μάριος Γούδας 
260 |a Κομοτηνή:  |b [χ.ό.],  |c 2006 
300 |a viii, 69 σ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 62-69). 
650 1 0 |a ΧΟΡΟΣ *  |x ΠΑΙΔΙΑ  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 
650 1 0 |a ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 
700 1 |a Γούδας, Μάριος 
710 0 |a Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.  |b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. 
856 4 0 |b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού  |u http://hdl.handle.net/11615/1553 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc83816c5ad13446fe0e89  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 792.808 34 ΜΠΕ  |t 1  |x m  |z Books