Το μάρκετινγκ του τόπου/πόλης (place/city marketing) ως αναπτυξιακή διαδικασία των πόλεων: η περίπτωση της πόλης της Λάρισας/
Main Author: | Γκουτσαμπασούλη, Θεοδώρα |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. |
Other Authors: | Μεταξάς, Θεόδωρος |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/41571 |
Similar Items
-
Η επιδίωξη της αξιοβίωτης πόλης Η περίπτωση της Λάρισας, ποιοι στόχοι, με ποιούς τρόπους, για ποια πόλη
by: Τσαντίλης, Κώστας (1944-)
Published: (2001) -
Περιβαλλοντικός σχεδιασμός πόλεων: αστικό πράσινο, η περίπτωση της πόλης της Λάρισας/
by: Σιαπκαλή, Γεωργία
Published: (2011) -
Τουριστικό μάρκετινγκ: (βασικές αρχές)/
by: Καλφιώτης, Σταύρος Α.
Published: (1978) -
Τουριστικό μάρκετινγκ /
by: Ηγουμενάκης, Νικόλαος Γ.
Published: (2004) -
Η βελτίωση της εικόνας και της φήμης μιας μικρομεσαίας πόλης : η περίπτωση του Δήμου Λαμιέων /
by: Οικονόμου, Αθανάσιος Ι.
Published: (2014)