Το μάρκετινγκ του τόπου/πόλης (place/city marketing) ως αναπτυξιακή διαδικασία των πόλεων: η περίπτωση της πόλης της Λάρισας/

Main Author: Γκουτσαμπασούλη, Θεοδώρα
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή.
Other Authors: Μεταξάς, Θεόδωρος
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2013
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/41571
LEADER 01473nam a2200253 a 4500
001 887479
005 20171111231329.0
008 130715s2013 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 338.479 1 
100 1 |a Γκουτσαμπασούλη, Θεοδώρα 
245 1 3 |a Το μάρκετινγκ του τόπου/πόλης (place/city marketing) ως αναπτυξιακή διαδικασία των πόλεων:   |b η περίπτωση της πόλης της Λάρισας/  |c Γκουτσαμπασούλη Θεοδώρα ; επιβλέπων καθηγητής Μεταξάς Θεόδωρος 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2013 
300 |a 181 σ. :  |b γραφ., εικ. πίν. ;  |c 30 εκ. 
500 |a 1 CD-ROM. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 168-181). 
650 1 0 |a ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ *  |z ΕΛΛΑΔΑ  |z ΛΑΡΙΣΑ 
650 1 0 |a ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ 
650 1 0 |a ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ *  |x ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
700 1 |a Μεταξάς, Θεόδωρος 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Πολυτεχνική Σχολή. 
856 4 0 |b Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης  |u http://hdl.handle.net/11615/41571 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc80886c5ad13446fd85ab  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 338.479 1 ΓΚΟ BSM  |t 2  |x m  |z Books