LEADER 02271nam a2200421 a 4500
001 868569
005 20171111231313.0
008 100804s2010 gr r 000 b eng d
020 |a 9783110215519 
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21  |a 420.141 
100 1 |a Smit, Ute 
245 1 0 |a English as a lingua franca in higher education  |b a longitudinal study of classroom discourse /  |c by Ute Smit 
260 |a Berlin:  |b Mouton De Gruyter,  |c 2010 
300 |a x, 464 σ. :  |b πίν. 
490 0 |a Trends in applied linguistics  |v 2 
500 |a Πρόκειται γιά ηλεκτρονικό βιβλίο (E-Book) το οποίο διατίθεται από το Διαδίκτυο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω του εκδοτικού οίκου De Gruyter και είναι προσπελάσιμο από το Internet μόνο από την Ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 420-460. 
504 |a Ευρετήριο: σ. 461-464. 
505 0 |a Frontmatter 
505 0 |a Table of contents 
505 0 |a List of abbreviations 
505 0 |a Chapter 1. Introduction 
505 0 |a Chapter 2. Conceptual considerations 
505 0 |a Chapter 3. Research methodology and study design 
505 0 |a Chapter 4. An ethnographic account of the study site 
505 0 |a Chapter 5. Classroom interaction 'under repair' 
505 0 |a Chapter 6. Directives in aid of classroom organization and educational talk 
505 0 |a Chapter 7. Interactive explaining as negotiating knowledge 
505 0 |a Chapter 8. Synthesis 
650 1 0 |a English language  |x Discourse analysis  |z Foreign countries 
650 1 0 |a Language and languages  |x Study and teaching 
650 1 0 |a Second language acquisition  |x Study and teaching 
650 4 |a Electronic-Book  |x De Gruyter 
650 7 |a Μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων για την κατανόηση και παραγωγή του γραπτού και προφορικού λόγου στην Αγγλική γλώσσα  |x ΑΓΓ 52 
710 |a Gruyter, Mouton de 
856 4 0 |u http://www.degruyter.com/doi/book/10.1515/9783110215519 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7cef6c5ad13446fcdeda  |c 998a  |d 945l  |e 420.141 SMI  |t 2  |x m  |z Books