|
|
|
|
LEADER |
02271nam a2200421 a 4500 |
001 |
868569 |
005 |
20171111231313.0 |
008 |
100804s2010 gr r 000 b eng d |
020 |
|
|
|a 9783110215519
|
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 420.141
|
100 |
1 |
|
|a Smit, Ute
|
245 |
1 |
0 |
|a English as a lingua franca in higher education
|b a longitudinal study of classroom discourse /
|c by Ute Smit
|
260 |
|
|
|a Berlin:
|b Mouton De Gruyter,
|c 2010
|
300 |
|
|
|a x, 464 σ. :
|b πίν.
|
490 |
0 |
|
|a Trends in applied linguistics
|v 2
|
500 |
|
|
|a Πρόκειται γιά ηλεκτρονικό βιβλίο (E-Book) το οποίο διατίθεται από το Διαδίκτυο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω του εκδοτικού οίκου De Gruyter και είναι προσπελάσιμο από το Internet μόνο από την Ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ.
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 420-460.
|
504 |
|
|
|a Ευρετήριο: σ. 461-464.
|
505 |
0 |
|
|a Frontmatter
|
505 |
0 |
|
|a Table of contents
|
505 |
0 |
|
|a List of abbreviations
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 1. Introduction
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 2. Conceptual considerations
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 3. Research methodology and study design
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 4. An ethnographic account of the study site
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 5. Classroom interaction 'under repair'
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 6. Directives in aid of classroom organization and educational talk
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 7. Interactive explaining as negotiating knowledge
|
505 |
0 |
|
|a Chapter 8. Synthesis
|
650 |
1 |
0 |
|a English language
|x Discourse analysis
|z Foreign countries
|
650 |
1 |
0 |
|a Language and languages
|x Study and teaching
|
650 |
1 |
0 |
|a Second language acquisition
|x Study and teaching
|
650 |
|
4 |
|a Electronic-Book
|x De Gruyter
|
650 |
|
7 |
|a Μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων για την κατανόηση και παραγωγή του γραπτού και προφορικού λόγου στην Αγγλική γλώσσα
|x ΑΓΓ 52
|
710 |
|
|
|a Gruyter, Mouton de
|
856 |
4 |
0 |
|u http://www.degruyter.com/doi/book/10.1515/9783110215519
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7cef6c5ad13446fcdeda
|c 998a
|d 945l
|e 420.141 SMI
|t 2
|x m
|z Books
|