Predicting the academic success of gifted postsecondary students : what high school grades, SATs, creativity, and self-efficacy tells us /
Main Author: | Marriner, Nigel |
---|---|
Corporate Authors: | VDM, University at Buffalo |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
[Saarbrucken, Germany]:
VDM,
[2006]
|
Subjects: |
Similar Items
-
Becoming reflective students and teachers: with portfolios and authentic assessment/
by: Paris, Scott G., 1946-
Published: (1994) -
Jenseits von PISA : Finnlands Schulsystem und seine neuesten Entwicklungen /
Published: (2008) -
Εκπαιδευτική αξιολόγηση/
Published: (1998) -
Η αξιολόγηση των μαθητών στο δημοτικό σχολείο με τη χρήση του portfolio/
by: Παπαναστασίου, Ευθυμία Κ.
Published: (2013) -
Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή στο δημοτικό σχολείο, με βάση το portfolio, ή φάκελο υλικού, ή φάκελο επιτευγμάτων/
by: Τσιάντου, Αναστασία
Published: (2006)