Εισαγωγή και λειτουργία του ολοήμερου δημοτικού σχολείου στην Ελλάδα οι απόψεις των εκπαιδευτικών για θέματα επάρκειας και αποτελεσματικότητας: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Κέλλης, Γεώργιος Ι. |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/ekpde/Main.nsf/h_6BD4921C9A960EBCC225782500468267/C2AAD3D1DCCA835AC22578260057ED4A/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Ολοήμερα σχολέια ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος εκπαιδευτικοί και γονείς αποτιμούν τη λειτουργία τους στη Δυτική Μακεδονία: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Νεβεσκιώτης, Δημήτριος
Published: (2011) -
Προβλήματα και προοπτικές του ολοήμερου σχολείου Έρευνα που διενεργήθηκε στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία της Γ΄ Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Δράμας
by: Μαργαριτόπουλος, Κωνσταντίνος Μ. (1959-)
Published: (2005) -
Καινοτομίες στην εκπαίδευση Έννοια, εφαρμογή, διαχείριση, αξιολόγηση : Εμπειρική προσέγγιση: "Η περίπτωση του ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου"
by: Μπελαδάκης, Μανώλης Δ.
Published: (2007) -
Ερευνητική εργασία για την λειτουργία των ολοήμερων σχολείων Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί απαντούν στο πώς - τι - ποιο - γιατί των Ο.Σ. : Άνοιξη 2004
by: Ράπτης, Απόστολος Θ.
Published: (2005) -
Ολοήμερα δημοτικά σχολεία Όραμα και πραγματικότητα, λειτουργία και προβλήματα, προσανατολισμοί και προσδοκίες
Published: (2005)