|
|
|
|
LEADER |
01952nam a2200301 a 4500 |
001 |
854217 |
005 |
20171111231300.0 |
008 |
110418s2010 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Κέλλης, Γεώργιος Ι.
|
245 |
1 |
0 |
|a Εισαγωγή και λειτουργία του ολοήμερου δημοτικού σχολείου στην Ελλάδα
|b οι απόψεις των εκπαιδευτικών για θέματα επάρκειας και αποτελεσματικότητας: [Διπλωματική διατριβή] /
|c Κέλλης Ι. Γεώργιος
|
260 |
|
|
|a Πάτρα:
|b Ε.Α.Π.,
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 1 Cd-rom (1 ΜB) :
|b πίν., γραφ.
|
500 |
|
|
|a Σχολή: Ανθρωπιστικών Σπουδών.
|
500 |
|
|
|a Πρόγραμμα: Σπουδές στην Εκπαίδευση.
|
500 |
|
|
|a Θεματική ενότητα ΕΚΠ 62.
|
500 |
|
|
|a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά.
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
650 |
1 |
0 |
|a Διατριβές, Διπλωματικές
|
650 |
1 |
0 |
|a Σχολείο, Ολοήμερο
|x Λειτουργία
|z Ελλάδα
|
650 |
1 |
0 |
|a Σχολείο, Ολοήμερο
|x Θεσμικό πλαίσιο
|z Ελλάδα
|
650 |
1 |
0 |
|a Σχολείο, Ολοήμερο
|x Εκπαιδευτικοί
|x Απόψεις
|
650 |
1 |
0 |
|a Σχολείο, Ολοήμερο
|x Αποτελεσματικότητα
|
650 |
1 |
0 |
|a Σχολείο, Ολοήμερο
|x Επάρκεια
|
650 |
|
7 |
|a Διπλωματικές διατριβές
|x ΕΚΠ
|
710 |
|
|
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
|
856 |
4 |
0 |
|u http://class.eap.gr/LotusQuickr/ekpde/Main.nsf/h_6BD4921C9A960EBCC225782500468267/C2AAD3D1DCCA835AC22578260057ED4A/?OpenDocument&ResortAscending=18
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7b1b6c5ad13446fc85cd
|c 998a
|d 945l
|e -
|t 1
|x m
|z Books
|