Το τραπεζικό μάρκετινγκ μέσω του σχεδιασμού, της τοποθέτησης των προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στην ελληνική αγορά αποτελέσματα έρευνας: [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Χριστοδούλου, Ειρήνη-Νικολάϊα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2004
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/84918AC54E81ADBFC2257034002788F0/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/84918AC54E81ADBFC2257034002788F0/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC