Το τραπεζικό μάρκετινγκ μέσω του σχεδιασμού, της τοποθέτησης των προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στην ελληνική αγορά αποτελέσματα έρευνας: [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Χριστοδούλου, Ειρήνη-Νικολάϊα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2004
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/84918AC54E81ADBFC2257034002788F0/?OpenDocument
LEADER 01540nam a2200253 a 4500
001 852699
005 20171111231259.0
008 040705s2004 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Χριστοδούλου, Ειρήνη-Νικολάϊα 
245 1 3 |a Το τραπεζικό μάρκετινγκ μέσω του σχεδιασμού, της τοποθέτησης των προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στην ελληνική αγορά  |b αποτελέσματα έρευνας: [Διπλωματική διατριβή]/  |c Χριστοδούλου Ειρήνη - Νικολάϊα 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2004 
300 |a 1 Cd-rom (4,23 MB) :  |b πίν., σχήμ. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Τραπεζική. 
504 |a Περιλαμβάνει περίληψη στα αγγλικά. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Τραπεζικό μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Πιστώσεις  |z Ελλάδα 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΤΡΑ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/84918AC54E81ADBFC2257034002788F0/?OpenDocument 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7ae86c5ad13446fc7c7e  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books