Συσχέτιση ευχρηστίας με γνώση μόρφωση σε videogames a case study: το παιχνίδι "BeTheManager"/
Main Author: | Παπαλοπούλου, Γεωργία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/plsde/PageLibraryC22573280025B227.nsf/h_F631230A7532C065C22577D7003DE819/7E292CBC1FDDF1E1C225785C002D340D/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Η συμβολή της ευχρηστίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη διαδικασία απομημόνευσης πληροφοριών από τον χρήστη [Διπλωματική διατριβή] /
by: Στόλη, Χριστίνα
Published: (2010) -
Οδηγίες σχεδίασης και κανόνες ευχρηστίας για εκπαιδευτικά βιντεοπαιχνίδια πιότική αξιολόγηση βιντεοπαιχνιδιού/ών: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Τζούμα, Μαρία
Published: (2013) -
Η αξιολόγηση της ευχρηστίας σε λογισμικό ειδικού τύπου [Διπλωματική διατριβή] /
by: Βγενή - Παναγιωτοπύλου, Μαρία
Published: (2011) -
Εκπαίδευση και ψυχαγωγία μέσω casual παιχνιδιών [Διπλωματική διατριβή] /
by: Ρήγκου, Μαρία
Published: (2011) -
Μελέτη της συχέτισης των χαρακτηριστικών των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στον υπολογιστή και της υποκίνησης του χρήστη [Διπλωματική διατριβή] /
by: Πουρνάρα, Δήμητρα
Published: (2009)