Τραπεζικό στρατηγικό μάρκετινγκ παρωχημένο ή επίκαιρο και άκρως χρήσιμο εργαλείο για την αποτελεσματική υλοποίηση των νέων, λόγω κρίσης, δράσεως της πολιτικής των τραπεζών;: [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Πότσιου, Μαρία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/trade/Main.nsf/h_340B7EEA315F2AAEC2257A63003033B5/63896361023AB405C2257B01002C4B48/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Τραπεζικό στρατηγικό μάρκετινγκ παρωχημένο ή επίκαιρο και άκρως χρήσιμο εργαλείο για την αποτελεσματική υλοποίηση των νέων, λόγω κρίσης, δράσεών της: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Γκίκας - Μπελτέκος, Αθανάσιος
Published: (2012) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ζυγογιάννη, Όλγα
Published: (2010) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ η αγορά στεγαστικής πίστης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σαμαρά, Ελίζαμπετ
Published: (2005) -
Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στη σημερινή ανταγωνιστική κοινωνία των τραπεζών [Διπλωματική διατριβή]/
by: Μπάρου, Ελευθερία
Published: (2008) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ και στεγαστική πίστη [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ταμιωλάκη, Ελευθερία Ε.
Published: (2005)