Οι διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την έννοια της αυτονομίας στη διδασκαλία και τη μάθηση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο/
Main Author: | Κοτρώνη, Μαρία-Τερέζα Χ. |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Καλδή, Σταυρούλα, Γκόβαρης, Χρήστος, Χανιωτάκης, Νικόλαος |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/44634 |
Similar Items
-
Απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Λάρισας σχετικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών/
by: Γκέκας, Βασίλειος
Published: (2011) -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τη διαφοροποιημένη διδασκαλία/
by: Παπαγεωργίου, Ελένη Γ.
Published: (2011) -
Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην εκπαιδευτική έρευνα στην Ελλάδα/
by: Λοντρίδου, Παρασκευή
Published: (2010) -
Διδασκαλία και μάθηση με την αξιοποίηση του διαδικτύου : ο ρόλος του εκπαιδευτικού /
by: Καράμηνας, Ιγνάτιος Γ.
Published: (2006) -
Διεπιστημονική διδασκαλία και μάθηση στο σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Published: (1999)