Οι διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την έννοια της αυτονομίας στη διδασκαλία και τη μάθηση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο/

Main Author: Κοτρώνη, Μαρία-Τερέζα Χ.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Καλδή, Σταυρούλα, Γκόβαρης, Χρήστος, Χανιωτάκης, Νικόλαος
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/44634
LEADER 01789nam a2200289 a 4500
001 844581
005 20171111231251.0
008 141215s2014 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.3 
100 1 |a Κοτρώνη, Μαρία-Τερέζα Χ. 
245 1 3 |a Οι διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την έννοια της αυτονομίας στη διδασκαλία και τη μάθηση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο/  |c Κοτρώνη Μαρία-Τερέζα ; επιβλέποντες καθηγητές Καλδή Σταυρούλα, Γκόβαρης Χρήστος, Χανιωτάκης Νικόλαος 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2014 
300 |a 166 σ. :  |b γρφ., πίν. ;  |c 30 εκ. 
500 |a 1 CD-ROM. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 123-133). 
650 1 0 |a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ * 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ *  |x ΣΤΑΣΕΙΣ 
650 1 0 |a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  |x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *, (ΜΕΣΗ) *  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 
700 1 |a Καλδή, Σταυρούλα 
700 1 |a Γκόβαρης, Χρήστος 
700 1 |a Χανιωτάκης, Νικόλαος 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης  |u http://hdl.handle.net/11615/44634 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc79e86c5ad13446fc4b91  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.3 ΚΟΤ  |t 2  |x m  |z Books