Πρόταση ολοκληρωμένου μάρκετινγκ σε σχέση με το ρόλο των αγροτουριστικών συνεταιρισμών ως παράγοντα προστιθέμενης αξίας και διαφοροποίησης του εθνικού τουριστικού προϊόντος μελέτη των ελληνικών αγροτουριστικών συνεταιρισμών: [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Πολίτη, Ελένη
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2007
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/AA12637BB33E29F4C22573A00029B013/?OpenDocument
LEADER 01690nam a2200241 a 4500
001 839642
005 20171111231247.0
008 071120s2007 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Πολίτη, Ελένη 
245 1 0 |a Πρόταση ολοκληρωμένου μάρκετινγκ σε σχέση με το ρόλο των αγροτουριστικών συνεταιρισμών ως παράγοντα προστιθέμενης αξίας και διαφοροποίησης του εθνικού τουριστικού προϊόντος  |b μελέτη των ελληνικών αγροτουριστικών συνεταιρισμών: [Διπλωματική διατριβή]/  |c Ελένη Πολίτη 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2007 
300 |a 1 Cd-rom (0,66 MB) :  |b γραφήμ. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί  |x Μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί  |x Μελέτες  |z Ελλάδα 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΤΕ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/AA12637BB33E29F4C22573A00029B013/?OpenDocument 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc79536c5ad13446fc2dc6  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books