Πρόταση ολοκληρωμένου μάρκετινγκ σε σχέση με το ρόλο των αγροτουριστικών συνεταιρισμών ως παράγοντα προστιθέμενης αξίας και διαφοροποίησης του εθνικού τουριστικού προϊόντος μελέτη των ελληνικών αγροτουριστικών συνεταιρισμών: [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Πολίτη, Ελένη
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2007
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/AA12637BB33E29F4C22573A00029B013/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/AA12637BB33E29F4C22573A00029B013/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC