Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) ως επικοινωνιακό εργαλείο της πολιτιστικής πολιτικής των Δήμων στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Κατσούλα, Μαρία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27325 |
Similar Items
-
Προοπτικές ανάδειξης πολιτιστικών οργανισμών από τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και του διαδικτύου η περίπτωση του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Χουλιάρα, Κωνσταντίνα
Published: (2013) -
Η στρατηγική επικοινωνίας της ΜΚΟ "Ευρωπαϊκή Έκφραση" για την προβολή των πολιτιστικών δράσεών της και την προσέλκυση εθελοντών [Διπλωματική διατριβή] /
by: Ανδρώνα, Αικατερίνη
Published: (2014) -
Ανάλυση επικοινωνιακής στρατηγικής της "Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών" του Ιδρύματος Ωνάση σημειολογική ανάλυση επικοινωνιακού μηνύματος: έρευνα πρόσληψης /
by: Σαμαράς, Θεόδωρος
Published: (2013) -
Η επικοινωνιακή πολιτική των πολυχώρων πολιτισμού και η συμβολή τους στην προβολή του ελληνικού θεάτρου η περίπτωση του 104 Κέντρου Λόγου και Τέχνης των Εκδόσεων Καστανιώτη: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κονδυλάτου, Χριστίνα
Published: (2012) -
Επικοινωνιακή πολιτική και πολιτιστικοί οργανισμοί επικοινωνιακές στρατηγικές του Δημοτικού Θεάτρου Τρικάλων: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κρομμύδας, Βασίλειος
Published: (2014)