Ο τρισυπόστατος θεσμός του συντονιστή εκπαίδευσης : κριτική θεώρηση του ρόλου του και προοπτικές /
Main Author: | Τίγκας, Ιωάννης. |
---|---|
Corporate Authors: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. |
Other Authors: | Λαζαρίδου, Αγγελική, |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος :
[χ.ό.] ,
2014.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Padagogik der fruhen Kindheit im Kontext von Migration : theoretische Grundlagen und erzieherische Praxis: die Sicherung des Theorie-Praxis-Transfers dargelegt am Beispiel der kommunalen Kindertageseinrichtungen in Munchen /
by: Ueffing, Claudia M.
Published: (2007) -
Η πολυπολιτισμικότητα της ελληνικής κοινωνίας Η διαδικασία διεθνοποίησης και η αναγκαιότητα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
by: Μάρκου, Γιώργος Π.
Published: (1996) -
Ελληνικής υπηκοότητας μειονοτικοί μαθητές σε σχολεία της Αθήνας/
by: Μπίζου, Βασιλική
Published: (2003) -
Προσεγγίσεις της πολυπολιτισμικότητας και η διαπολιτισμική εκπαίδευση - επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
by: Μάρκου, Γιώργος Π.
Published: (1996) -
Οι αλλοδαποί μαθητές από την Αλβανία στη σχολική κοινότητα: μελέτη περίπτωσης στον Πειραιά/
by: Μίλεση, Χριστίνα Π.
Published: (2006)