LEADER 01618nam a2200289 a 4500
001 831828
005 20171111231240.0
008 140909s2014 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 4 |2 23 έκδ.  |a 371.200 72 
100 1 |a Τίγκας, Ιωάννης. 
245 1 2 |a Ο τρισυπόστατος θεσμός του συντονιστή εκπαίδευσης :  |b κριτική θεώρηση του ρόλου του και προοπτικές /  |c Ιωάννης Τίγκας ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Αγγελική Λαζαρίδου. 
260 |a Βόλος :  |b [χ.ό.] ,  |c 2014. 
300 |a xii, 120 σ. ;  |c 30 εκ. 
500 |a 1 CD-ROM. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 110-118). 
650 4 |a Συντονιστές εκπαίδευσης. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Διοίκηση και οργάνωση  |x Έρευνα. 
650 4 |a Σχολεία, Ελληνικά. 
650 4 |a Μειονότητες  |x Εκπαίδευση. 
650 4 |a Παιδιά μεταναστών  |x Εκπαίδευση. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Εξωτερική πολιτική.  |z Ελλάδα 
700 1 |a Λαζαρίδου, Αγγελική, 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
710 2 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc785c6c5ad13446fbfd66  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.200 72 ΤΙΓ  |t 2  |x m  |z Books