Θεωρία και πρακτική της διαχείρισης πολιτιστικών δραστηριοτήτων [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Κουβάτη, Μαρία - Ελένη |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_CCC960D381787CD5C2257A61003DC4A6/928539F0898A94D4C2257A61003DD3AA/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ ως μέσου υλοποίησης των στόχων των εθνικών θεάτρων ως πολιτιστικών κυττάρων στο ελληνικό και διεθνές πολιτιστικό τοπίο ο σχεδιασμός ενός πλάνου μάρκετινγκ ως μέσου βελτίωσης της θέσης του ΚΘΒΕ στο θεατρικό χώρο: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Τσανούκα, Πηνελόπη
Published: (2009) -
Η προώθηση της συμβολής των μουσικών συνόλων της ΕΡΤ στην πολιτιστική προβολή και διαπαιδαγώγηση μέσω του πολιτιστικού μάρκετινγκ [Διπλωματική διατριβή] /
by: Ζέρνου, Ιωάννα
Published: (2014) -
Ο σχεδιασμός ανάπτυξης και διαμόρφωσης των πολιτιστικών δραστηριοτήτων η περίπτωση ενός πολιτιστικού συλλόγου: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Μώρου, Αναστασία
Published: (2012) -
Στρατηγική και μοντέλα προώθησης των πολιτιστικών οργανισμών το μοντέλο ''Μάρκετινγκ Ενεργητικής Δράσης'': [Διπλωματική διατριβή]/
by: Φιλοσίδου, Αθηνά
Published: (2011) -
Οι ελληνικές δημόσιες βιβλιοθήκες στο ψηφιακό περιβάλλον εφαρμογές ψηφιακών τεχνολογιών στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση της επικοινωνιακής τους στρατηγικής για την προώθηση των δράσεων και τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουν: μελέτη πολιτιστικού μάρκετινγκ και πολιτιστικής επικοινωνίας/
by: Σιδηρόπουλος, Παναγιώτης
Published: (2011)