Πολιτιστικό μάνατζμεντ και μάρκετινγκ, πολιτιστική αναζωγόνηση και τοπική ανάπτυξη η περίπτωση του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας: [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Δημητριάδης, Σάββας |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_A10DA3413D2745AFC2257BAB002E7975/F24E6F347218C416C2257C8A00365108/?OpenDocument&ResortAscending=7 |
Similar Items
-
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας/
by: Χατζηδάκη, Ευαγγελία
Published: (2002) -
Κατάλογος του Φίλμ Μάρκετ του φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας
Published: (2014) -
Πολιτιστική διαχείριση και πολιτιστικό μάρκετινγκ η περίπτωση των μουσείων ως πολιτιστικά ιδρύματα στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Τσαβλής, Παναγιώτης Α.
Published: (2008) -
Φιλμογραφία ταινιῶν μικροῦ μήκους
by: Δημητρίου, Αλίντα (θ. 2013)
Published: (1976) -
Πολτιστικές δραστηριότητες η περίπτωση του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Καρύδας, Σάββας
Published: (2009)