Γνωστική-συμπεριφορική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες/

Main Author: Καρμπά-Σχοινά, Χρυσούλα
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Ζαφειροπούλου, Μαρία
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2003
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/5076
LEADER 01243nam a2200217 a 4500
001 823893
005 20171111231232.0
008 031201s2003 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre  |b eng 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 371.9 
100 1 |a Καρμπά-Σχοινά, Χρυσούλα 
245 1 0 |a Γνωστική-συμπεριφορική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες/  |c Χρυσούλα Καρμπά-Σχοινά ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Μαρία Ζαφειροπούλου 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2003 
300 |a 265 σ. :  |b πίν., σχήμ. ;  |c 30 εκ. 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ * 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
700 1 |a Ζαφειροπούλου, Μαρία 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης  |u http://hdl.handle.net/11615/5076  
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc77366c5ad13446fbcbc7  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.9 ΚΑΡ BSM  |t 1  |x m  |z Books