|
|
|
|
LEADER |
01243nam a2200217 a 4500 |
001 |
823893 |
005 |
20171111231232.0 |
008 |
031201s2003 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|b eng
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 371.9
|
100 |
1 |
|
|a Καρμπά-Σχοινά, Χρυσούλα
|
245 |
1 |
0 |
|a Γνωστική-συμπεριφορική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες/
|c Χρυσούλα Καρμπά-Σχοινά ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Μαρία Ζαφειροπούλου
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 265 σ. :
|b πίν., σχήμ. ;
|c 30 εκ.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
700 |
1 |
|
|a Ζαφειροπούλου, Μαρία
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
|u http://hdl.handle.net/11615/5076
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc77366c5ad13446fbcbc7
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 371.9 ΚΑΡ BSM
|t 1
|x m
|z Books
|