Customer loyalty as a component of marketing in retail banking services Τα προγράμματα επιβράβευσης ως εργαλείο marketing στην υπηρεσία της λιανικής τραπεζικής : the case of alpha bank card loyalty schemes: η περίπτωση των προγραμμάτων επιβράβευσης καρτών της alpha bank/
Main Author: | Ραπανή, Μαρία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Rapani, Maria |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_06D0D67147FCFECAC225762300353BD9/CBB1D4C0B241728CC22576D2002AFE92/?OpenDocument |
Similar Items
-
Η σημασία του πελάτη στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τραπεζικό περιβάλλον τρόποι προσέγγισης και στρατηγικές: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Παπαπαναγιώτου, Άννα-Μαρία
Published: (2006) -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής ιστού διαχείρισης πληροφοριών καρτών πιστότητας (loyalty cards) με ενσωμάτωση επιχειρηματικής ευφυΐας [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κουτάλου, Χαρίκλεια
Published: (2012) -
Ανάλυση του συστήματος αξιολόγησης πελατών ως μέσου μέτρησης πιστωτικού κινδύνου σε περιόδους κρίσης η περίπτωση της ΑΤΕ Bank: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μπουμπουλάκη, Ευαγγελία
Published: (2011) -
Συσχέτιση της εταιρικής εικόνας των τραπεζών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και της ικανοποίησης των πελατών λιανικής απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κρουστάλη, Φιλομήλα
Published: (2013) -
Η επίδραση της πελατοκεντρικής προσέγγισης στη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων των τραπεζών [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κνιθάκη, Ελένη
Published: (2006)