Customer loyalty as a component of marketing in retail banking services Τα προγράμματα επιβράβευσης ως εργαλείο marketing στην υπηρεσία της λιανικής τραπεζικής : the case of alpha bank card loyalty schemes: η περίπτωση των προγραμμάτων επιβράβευσης καρτών της alpha bank/

Main Author: Ραπανή, Μαρία
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Other Authors: Rapani, Maria
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2009
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_06D0D67147FCFECAC225762300353BD9/CBB1D4C0B241728CC22576D2002AFE92/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_06D0D67147FCFECAC225762300353BD9/CBB1D4C0B241728CC22576D2002AFE92/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC