Βελτίωση παροχής υπηρεσιών μέσω της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων στα ξενοδοχεία πολυτελείας και Α κατηγορίας της Αθήνας [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Καραχάλιου, Παναγιώτα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/62CC0BE82F8CE3D7C22570910024903C/?OpenDocument |
Similar Items
-
Ποιότητα υπηρεσιών σε ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων στην Σαντορίνη [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σολδάτος, Νικόλαος
Published: (2008) -
Ο ανταγωνισμός στα ξενοδοχεία πολυτελείας η περίπτωση του Αστέρα Βουλιαγμένης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Περδικομάτη, Μαρίνα
Published: (2006) -
Η σπουδαιότητα της αξιολόγησης προσωπικού και της πολιτικής αμοιβών στην αύξηση αποδοτικότητας των εργαζομένων και στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, σε ξενοδοχεία πολυτελείας στη Θεσσαλονίκη [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μητακάκη, Θεοδώρα
Published: (2010) -
Βελτίωση της διαχείρισης των ανθρωπίνων πόρων στον ξενοδοχειακό τομέα η περίπτωση των ξενοδοχείων πολυτελείας στην Ελλάδα: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Ανδρεόπουλος, Χρήστος
Published: (2005) -
Ποιότητα υπηρεσιών (service quality) ικανοποίηση πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα: έρευνα σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής/
by: Ξυδά, Μαγδαληνή
Published: (2008)