Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση: αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, Ίντερνετ μάρκετινγκ, προσωπικό μάρκετινγκ/
Main Author: | Πετρώφ, Ιωάννης |
---|---|
Other Authors: | Τζωρτζάκης, Κώστας, Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα:
Rosili,
c2002
|
Subjects: |
Similar Items
-
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές - στρατηγικές - εφαρμογές /
by: Πετρώφ, Γιάννης.
Published: (2002) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση, αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, Ίντερνετ μάρκετινγκ , προσωπικό μάρκετινγκ /
by: Petrof, John V.
Published: (2002) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, ίντερνετ μάρκετινγκ, προσωπικό μάρκετινγκ /
by: Petrof, John V.
Published: (2001) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ /
by: Kotler, Philip.
Published: (2006) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : Η ελληνική προσέγγιση
by: Τζωρτζάκης, Κωνσταντίνος Μ.
Published: (1996)