Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση: αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, Ίντερνετ μάρκετινγκ, προσωπικό μάρκετινγκ/

Main Author: Πετρώφ, Ιωάννης
Other Authors: Τζωρτζάκης, Κώστας, Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: Rosili, c2002
Subjects:
LEADER 01067nam a2200217 a 4500
001 765991
005 20171111231138.0
008 070426s2002 gr r 000 g gre d
020 |a 9608574951 
040 |a GR-KeIUL  |b gre  |e AACR2 2nd rev. ed. 
082 0 |2 22η εκδ.  |a 658.8 
100 1 |a Πετρώφ, Ιωάννης 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ μάνατζμεντ:   |b η ελληνική προσέγγιση: αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, Ίντερνετ μάρκετινγκ, προσωπικό μάρκετινγκ/  |c John V. Petrof, Κώστας Μ. Τζωρτζάκης, Αλεξία Κ. Τζωρτζάκη 
260 |a Αθήνα:  |b Rosili,  |c c2002 
300 |a 658 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
500 |a ΤΑΒ 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο 
650 1 0 |a Marketing 
700 1 |a Τζωρτζάκης, Κώστας 
700 1 |a Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη 
952 |a GR-KeIUL  |b 59cc2ad46c5ad13446fa241d  |c 998a  |d 945l  |e 658.8 ΠΕΤ  |t 1  |x m  |z Books