Communities of practice: learning, meaning and identity/
Corporate Author: | Cambridge University Press |
---|---|
Other Authors: | WENGER, ETIENNE |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Cambridge:
Cambridge University Press,
2004
|
Edition: | rep. |
Series: | Learning in doing: social, cognitive and computational perspectives / John Seely Brown
|
Subjects: |
Similar Items
-
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
by: Gopnik, Alison
Published: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη /
by: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Published: (1991) -
Η μάθηση : ψυχολογική θεώρηση /
by: Μαραγκουδάκης, Γιώργος Π.
Published: (1977) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη
by: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Published: (1997) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη/
by: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Published: (1994)