Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών, ως προς την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας/

Main Author: Αποστολόπουλος, Δημήτριος Β.
Corporate Authors: Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων
Other Authors: Λαζαρίδης, Παναγιώτης
Format: Book
Language:Greek
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10329/4975
LEADER 01438nam a2200265 a 4500
001 630931
005 20171111230409.0
008 120920s2010----gr er 000 0 gre d
040 |a ΓΠΑ  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 658.8343 
100 1 |a Αποστολόπουλος, Δημήτριος Β. 
245 0 0 |a Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών, ως προς την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας/  |c Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος ; επιβλέπων Λαζαρίδης Παναγιώτης 
260 |c 2010 
300 |a 73 σ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 63 - 73 
650 0 0 |a Brand choice 
650 0 0 |a Brand loyalty 
650 0 0 |a Brand name products 
650 0 0 |a Consumers' preferences  |z Greece  |z Research 
650 0 0 |a Consumer behaviour  |z Greece 
700 1 |a Λαζαρίδης, Παναγιώτης  |z Research 
710 0 |a Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  |b Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης 
710 0 |a Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  |b Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10329/4975 
952 |a GR-AtULA  |b 59cc19256c5ad13446f731f7  |c 998a  |d 945l  |e ΜΔ 658.8343 ΑΠΟ  |t 1  |x m  |z Books