Διερύνηση των παραγόντων που επιδρούν στην αφοσίωση του πελάτη σε επώνυμα προϊόντα τροφίμων. Η περίπτωση των επώνυμων γαλακτοκομικών προϊόντων/
Main Author: | Αϊβάζογλου, Μαρία Γ. |
---|---|
Corporate Author: | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
Other Authors: | Χρυσοχοϊδης, Γεώργιος |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10329/221 |
Similar Items
-
Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών, ως προς την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας/
by: Αποστολόπουλος, Δημήτριος Β.
Published: (2010) -
Η μέτρηση των βασικών παραγόντων της αξίας της επωνυμίας και η εξέτασή της ως παράγοντα που οδηγεί στην αφοσίωση του καταναλωτή. Η περίπτωση του εμπορικού σήματος Life στο χώρο των συσκευασμένων χυμών/
by: Αϊβάζογλου, Μαρία Γ.
Published: (2011) -
Διερεύνηση του βαθμού που οι ισχυρισμοί υγείας επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών: η περίπτωση των λειτουργικών προϊόντων/
by: Παπανούση, Μαρία
Published: (2008) -
The experience effect engage your customers with a consistent and memorable brand experience /
by: Joseph, Jim, 1963-
Published: (2010) -
Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time /
by: Haig, Matt
Published: (2011)