Το City branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης - Η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης /

Main Author: Βραχνάκη, Ευαγγελία
Corporate Author: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων
Other Authors: Βαΐου, Ντίνα
Format: Book
Published: Αθήνα: [χ.ό.], 2015
Subjects:
Online Access:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40681
LEADER 01421nam a2200253 a 4500
001 601973
005 20171111230347.0
008 150430s2015----gr gr 000 0 Gre d
040 |a GR-AtNTU  |b gre 
100 1 |a Βραχνάκη, Ευαγγελία 
245 1 3 |a Το City branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης - Η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης /  |c Ευαγγελία Βραχνάκη ; ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Ντίνα Βαϊου 
260 |a Αθήνα:  |b [χ.ό.],  |c 2015 
300 |a 145 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 cd-rom 
500 |a ΔΠΜΣ Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου / Κατεύθυνση Β' / Διπλωματική: 2015/12. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία. 
650 1 0 |a City planning  |z Athens (Greece) 
650 1 0 |a Urban renewal  |z Athens (Greece) 
650 1 0 |a Crisis management 
650 1 0 |a Cities and towns  |x Growth  |z Athens (Greece) 
650 1 0 |a Branding (Marketing)  |z Athens (Greece) 
700 1 |a Βαΐου, Ντίνα 
710 0 |a Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.  |b Σχολή Αρχιτεκτόνων 
856 4 0 |u http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40681 
952 |a GR-AtNTU  |b 59cc166b6c5ad13446f6b84d  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 2  |x m  |z Books