Το City branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης - Η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης /
Main Author: | Βραχνάκη, Ευαγγελία |
---|---|
Corporate Author: | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων |
Other Authors: | Βαΐου, Ντίνα |
Format: | Book |
Published: |
Αθήνα:
[χ.ό.],
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40681 |
Similar Items
-
Η ανάγνωση της πόλης, εργαλείο σχεδιασμού της: Αθήνα /
by: Σταματοπούλου, Αθηνά -
Η αισθητική της εικόνας της πόλης : τα προσφυγικά της Νίκαιας, ο απόηχος μιας εποχής /
by: Τούση, Ευγενία
Published: (2008) -
Δρόμοι της Αθήνας / Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Αρχιτεκτονική και Σχεδιασμός του Χώρου. Κατεύθυνση: Πολεοδομία και Χωροταξία
Published: (2003) -
Η πλατεία Ομονοίας στο επίκεντρο του σχεδιασμού των δημοσίων χώρων της Αθήνας /
by: Γιάννου, Ελένη
Published: (2009) -
Brand Name Chalandri : πώς το "αλλού" επιβάλλεται στο "εδώ" /
by: Ιωάννου, Αλέξης
Published: (2015)