Η διαφημιστική μετάπλαση του δημόσιου χώρου ως ετερότητα στην πόλη : η επίδραση των διαφημιστικών εικόνων στη μορφή και το χαρακτήρα της πόλης /

Main Author: Χειρχαντέρη, Γεωργία Γ.
Corporate Author: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων
Format: Book
Published: Αθήνα: [χ.ό.], 2004
Subjects:
LEADER 01173nam a2200205 a 4500
001 582461
005 20171111230041.0
008 130205s2004----gr gr 000 0 Gre d
040 |a GR-AtNTU  |b gre 
100 1 |a Χειρχαντέρη, Γεωργία Γ. 
245 1 2 |a Η διαφημιστική μετάπλαση του δημόσιου χώρου ως ετερότητα στην πόλη :   |b η επίδραση των διαφημιστικών εικόνων στη μορφή και το χαρακτήρα της πόλης /  |c Γεωργία Γ. Χειρχαντέρη 
260 |a Αθήνα:  |b [χ.ό.],  |c 2004 
300 |a 164, [28] σ. :  |b εικ., χάρτες ;  |c 30 εκ. 
500 |a ΔΠΜΣ Αρχιτεκτονική-Σχεδιασμός του Χώρου / Κατεύθυνση Α', Διπλωματική: 2004/30. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία. 
650 1 0 |a Advertising  |x Social aspects 
650 1 0 |a Visual communication 
650 1 0 |a Cities and towns 
710 0 |a Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.  |b Σχολή Αρχιτεκτόνων 
952 |a GR-AtNTU  |b 59cc13c46c5ad13446f667d8  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books