Η διαφημιστική μετάπλαση του δημόσιου χώρου ως ετερότητα στην πόλη : η επίδραση των διαφημιστικών εικόνων στη μορφή και το χαρακτήρα της πόλης /

Main Author: Χειρχαντέρη, Γεωργία Γ.
Corporate Author: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων
Format: Book
Published: Αθήνα: [χ.ό.], 2004
Subjects:
Item Description:ΔΠΜΣ Αρχιτεκτονική-Σχεδιασμός του Χώρου / Κατεύθυνση Α', Διπλωματική: 2004/30.
Physical Description:164, [28] σ. : εικ., χάρτες ; 30 εκ.
Bibliography:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία.