Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ /
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών |
---|---|
Format: | Book |
Published: |
Πάτρα:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,
2000
|
Subjects: |
Similar Items
-
Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ /
by: Χρήστου, Ευάγγελος Σ.
Published: (2000) -
Αρχες και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ/
by: ΧΡΗΣΤΟΥ, Ευάγγελος
Published: (2000) -
Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ/
by: Χρήστου, Ευάγγελος Σ.
Published: (2000) -
Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ /
by: Χρήστου, Ευάγγελος Σ.
Published: (2000) -
Τουριστικό μάρκετινγκ : Βασικές αρχές
by: Καλφιώτης, Στάυρος
Published: (1978)