Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ /

Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Format: Book
Published: Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000
Subjects:
LEADER 01012nam a2200193 a 4500
001 578703
005 20171111230038.0
008 060708s2000----gr er 000 0 Gre d
020 |a 9605382024 
040 |a GR-AtNTU  |b gre 
082 0 |a 380.145915 ΤΟΥ 
245 1 0 |a Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ /  |c Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ; 
260 |a Πάτρα:  |b Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,  |c 2000 
300 |a 103 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 cm 
500 |a Πρόγραμμα σπουδών: Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Tourist trade 
710 0 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.  |b Σχολή Κοινωνικών Επιστημών 
952 |a GR-AtNTU  |b 59cc13476c5ad13446f65862  |c 998a  |d 945l  |e 380.145915 ΤΟΥ  |t 1  |x m  |z Books