Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο Εφαρμογή: e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις : Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου
Main Author: | Σκιαδάς, Χρήστος |
---|---|
Other Authors: | Μαρκάκη, Μαρία |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα
Παπασωτηρίου
2001
|
Subjects: |
Similar Items
-
Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο : εφαρμογή e-commerce και τουριστικές επιχειρήσεις : μετασχηματισμός του marketing mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου /
by: Σκιαδάς, Χρήστος.
Published: (2001) -
Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο: εφαρμογή: e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις: μετασχηματισμός του marketing mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου/
by: Σκιαδάς, Χρήστος
Published: (2001) -
Γενικές Αρχές Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο : εφαρμογή: e-commerce και τουριστικές επιχειρήσεις μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου /
by: Σκιαδάς, Χρήστος
Published: (2001) -
Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο :εφαρμογή e-commerce και τουριστικές επιχειρήσεις :μετασχηματισμός του marketing mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου /
by: Σκιαδάς, Χρήστος
Published: (2001) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ
by: Δημητριάδης, Σέργιος
Published: (2003)