Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο Εφαρμογή: e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις : Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου

Main Author: Σκιαδάς, Χρήστος
Other Authors: Μαρκάκη, Μαρία
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα Παπασωτηρίου 2001
Subjects:
LEADER 00985nam a2200205 a 4500
001 302065
005 20171111225446.0
008 070713s2001 ||| 000 yygre
020 |a 960-7510-93-3 
040 1 1 |a AtEVE  |e AACR2 
041 |a gre 
082 1 |2 21  |a 380 
100 0 1 |a Σκιαδάς, Χρήστος 
245 1 |a Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο  |b Εφαρμογή: e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις : Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου  |c Χρήστος Σκιαδάς [και] Μαρία Μαρκάκη 
260 1 |a Αθήνα  |b Παπασωτηρίου  |c 2001 
300 1 |a 315σ.  |c 24εκ. 
504 1 |a Βιβλιογραφία: σ. 311-315 
650 1 |a Μάρκετινγκ 
700 0 1 |a Μαρκάκη, Μαρία 
952 |a GRAtEVE  |b 5908cd6d6c5ad1338a8e6aef  |c 995b  |d 995e  |e 00226/2007-2  |t 2  |x m  |z Books